Wyjazd edukacyjny do Tarnobrzegu i Sandomierza 04-05.10.2014 r.

W dniach 04.-05.10.2014 r. pracownicy biblioteki uczestniczyli w wyjeździe edukacyjnym do Tarnobrzega i Sandomierza. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Biblioteki Pedagogicznej w Tarnobrzegu, która została rozbudowana i wyremontowana. Piękne nowoczesne wnętrza w połączeniu z przemiłym personelem wzbudziły nasz zachwyt. Koleżanki bibliotekarki oprowadziły nas po swojej nowoczesnej placówce wyposażonej w najnowocześniejszy sprzęt komputerowy. Tego samego dnia po południu przejechaliśmy do Baranowa Sandomierskiego, gdzie zwiedzaliśmy zespół Zamkowo-Parkowy. W zamku tym nagrywane były sceny do serialu „Czarne chmury" w reżyserii Andrzeja Konica.
     Wieczorem wszyscy bawili się przy ognisku w miejscu gdzie był nocleg czyli w „Dworku pod  Lipami". Następnego dnia wyruszyliśmy do Sandomierza. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Rynku Sandomierskiego wspólnie z przewodnikiem. Pani przewodniczka oprowadziła nas po najważniejszych zabytkach Sandomierza m.in.:  Kościół św. Jakuba, Katedra Sandomierska, Brama Opatowska, wąwóz Królowej Jadwigi, Podziemna Trasa, a także Dom Długosza z Muzeum Diecezjalnym. Podczas zwiedzania dopisywała nam piękna pogoda i dobry humor.